
Sursa foto: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net
Blogul, instrument de marketing online
Poate la o prima vedere nu considerati ca site-ul dumneavoastra are nevoie de un blog. Exista insa o serie de motive pentru care ar trebui sa va ganditi serios la deschiderea unui blog pentru afacerea dumneavoastra. Blogul este un important instrument de marketing online, folosit tot mai des de experti si profesionisti. O sa va prezint cateva beneficii pe care le aduce blogul intr-un business.
1. Blogul este instrument pentru SEO! – Unul din principalele avantaje ale unui blog este ca atrage trafic si imbunatateste pozitia website-ului in Google si alte motoare de cautare. Google-ul apreciaza continutul web unic si nou, iar updatarea constanta a blogului va duce la cresterea vizibilitatii site-ului dumneavoastra si a numarului de vizitatori.
2. Blogul consolideaza brandul si creste credibilitatea! – Clientii sunt tentati sa cumpere servicii sau produse de la companii pe care le cunosc sau de care au auzit. Un blog ajuta o companie sa interactioneze cu potentialii clienti. Actualizarea constanta a continutului cu articolele informative si prezentarile de servicii sau produse, are capacitatea de a crea si dezvolta o relatie apropiata cu publicul. Daca un cititor se decide ca are nevoie de serviciul sau produsul pe care tu il oferi, va avea senzatia ca te cunoaste si va fi tentat sa cumpere de la tine.
3. Blogul te pozitioneaza ca expert pe piata! – Daca potentialii clienti vor citi pe blog informatii utile despre industria in care activati, vor fi mult mai dispusi sa cumpere de la dumneavoastra si nu de la competitori. Prin intermediul unui blog, puteti face publice cunostintele si opiniile pe care le aveti.
4. Blogul creste vizibilitatea! – Un blog de business interesant si interactiv duce la cresterea vizibilitatii in lumea online. Cititorii vor distribui articolele dumneavoastra daca le vor considera folositoare pentru contactele lor. Acelasi proces se desfasoara si in cazul altor bloguri care vor prelua cu link materialul.
5. Blogul poate aduce noi parteneri de afaceri! – Cresterea vizibilitatii si pozitionarea ca expert in domeniu va aduce noi oportunitati de afaceri. Alte companii vor dori sa-si asocieze imaginea cu dumneavoastra si vor dori sa stabileasca parteneriate sau colaborari profitabile pentru ambele parti.
6. Blogul are capacitatea de a educa clientii! – Un blog citit si apreciat are puterea de a educa potentialii clienti. Cititorii sunt familiarizati treptat cu serviciile sau produsele pe care o companie le promoveaza. In timp, vor intelege valoarea lor si le vor aprecia mai mult decat un consumator obisnuit. Un client educat are sanse mai mari sa fie un client bun!
7. Blogul reduce costurile de marketing! – Blogul joaca un rol important in strategia de marketing online şi poate conduce la o crestere substantiala a vanzarilor. Costurile pentru intretinerea unui blog sunt minime, compania putand reduce cheltuieli semnificative de marketing.
Leave a Reply