Cartea ta de vizita online – Site-ul si importanta lui pentru un start-up

site de Start-Up

Sursa foto: chawalitpix / FreeDigitalPhotos.net

Lumea devine din ce in ce mai digitala si mai conectata, iar o afacere trebuie sa tina pasul si sa inteleaga avantajele prezentei online. Prioritatea unui startup este aceea de a face cunoscute in ochii publicului serviciile sau produsele pe care le ofera. Sa vorbesti despre afacerea ta prietenilor, este probabil primul lucru pe care-l faci, mai ales ca recomandarile din vorba in vorba sunt o buna sursa de atragere a primilor clienti. Dar, oricat de multe cunostinte ai, mesajul tau va ramane intr-un circuit relativ inchis.

Daca nu ai un website de prezentare, practic, pierzi mii si zeci de mii de potentiali clienti.  De aceea, orice business aflat la inceput de drum si care este in cautare de clienti trebuie sa inteleaga importanta unui site de prezentare. Daca nu ai un business care abia mai face fata cu productia si cu o piata de desfacere mare, atunci e cazul sa dai…START-up! Cu ajutorul website-ului, afacerea va avea deschidere imensa si va putea fi cunoscuta de zeci sau sute de mii de persoane din toate colturile tarii si nu numai. Suna bine, nu?

Companiile care lanseaza un site trebuie sa aiba in vedere atragerea unui numar ridicat de vizitatori si sa se asigure ca serviciile pe care le ofera sunt vizibile, bine explicate si usor de achizitionat. Site-ul trebuie sa fie usor de folosit: utilizatorii care il acceseaza trebuie sa navigheze simplu in paginile lui. Cu cat un site este mai functional, cu atat experienta vizitatorului va fi mai placuta. Normal, astfel cresc sansele ca vizitatorul sa se transforme in client.

Un website de companie trebuie sa indeplineasca mai multe conditii, dar cea mai importanta este aceea de a fi SEO friendly.  Pentru a-si indeplini obiectivul de a fi gasit si vizitat de un numar ridicat de utilizatori, site-ul trebuie creat in ideea optimizarii naturale si rapide. Continutul este cea mai importanta parte a site-ului, pentru ca este cel care vinde. Continutul trebuie sa fie original si sa reprezinte fidel imaginea si viziunea companiei. Optimizarea este imposibila in cazul in care textele sunt copiate de pe internet. Site-urile care plagiaza intra in “black list”-ul motoarelor de cautare. Iar o data ce site-ul este marcat, munca de recuperare este imensa, iar drumul mai anevoios.

Un alt element important pentru un site este simplitatea. Este recomandat sa nu incarcati site-ul prea mult. Nu folositi tooluri sau pluginuri care nu sunt necesare si nu abuzati de imagini, flashuri sau materiale video! Toate acestea ingreuneaza navigarea in site si scad viteza de incarcare.

Site-ul este cartea ta de vizita online pentru business. Gandeste-te ca acest site este angajatul perfect, care lucreaza zi de zi, luna de luna, fara pauze si fara concedii de sarbatori!

In concluzie, obiectivul tau numarul 1 dupa ce ti-ai creat firma este acela de a defini foarte clar ceea ce faci si cum anume poti tu sa-i ajuti pe ceilalti cu serviciile tale. Una din cele mai rapide metode este site-ul tau.

In cazul in care ai nevoie de un sfat sau de o sursa de inspiratie viziteaza pagina Creative Web Design & Development.

Leave a Reply