Pagina de companie pe LinkedIn

linkedin pagina companiei tale pe linkedinLinkedIn este cea mai extinsa retea de socializare dedicata interactiunii intre profesionisti.

LinkedIn te ajuta sa creezi conexiuni profesionale si sa iti largesti cercul de cunostinte in domeniile care te intereseaza. Pe langa contul personal, LinkedIn ofera posibilitatea adaugarii unui profil pentru companie.

Cum sa creezi o pagina de companie pe LinkedIn

1. Daca nu aveti un cont personal, inregistrati unul, apoi logati-va.
2. Dati click pe linkul “Add a company”.
3. Completati numele si emailul companiei. Emailul trebuie sa fie inregistrat la domeniul companiei tale, nu pe un cont de gmail sau yahoo. Bifati casuta care confirma ca sunteti reprezentantul oficial al companiei, apoi deschideti emailul si validati adresa.

Odata ce ati creat pagina companiei, e timpul sa adaugati cat mai multe detalii despre ea. La descriere, incercati sa scrieti cat mai multe informatii relevante despre compania dumneavoastra, in limita celor 1500 de caractere admise. Puteti sa puneti accent si pe anumite keywords, pentru ca paginile de pe LinkedIn sunt indexabile de catre motoarele de cautare. Pe LinkedIn, aveti posibilitatea de a adauga o descriere diferita intr-o alta limba. Daca apreciati ca acest lucru va ajuta, puteti face uz de el, fara nicio problema.

Nu uitati sa adaugati administratorii paginii. Daca este vorba de o afacere mare, cu multi angajati, orice angajat care are un email pe domeniul companiei ar putea face modificari in pagina. Cu siguranta, nu va doriti asta. Aveti posibilitatea de a incarca si o poza, dar si logo-ul companiei. Pentru ca utilizatorii sa se familiarizeze cu imaginea brandului dumneavoastra, este de preferat sa nu omiteti acest element.

Adaugati activitatile specifice ale companiei! Aceasta este, din nou, o excelenta modalitate de a prezenta serviciile/produsele pe care business-ul dumneavoastra le ofera. Utilizatorii interesati de ceea ce oferiti, vor putea sa va gaseasca la cautari si sa va contacteze.

Avantajale unei pagini pe LinkedIn

1. Puteti gasi cei mai competenti candidati pentru un job – Pagina de LinkedIn contine o sectiune de “Cariere”, unde puteti adauga posturile pentru care doriti sa angajati. Jobul este vizibil pentru toti utilizatorii, iar cei interesati pot aplica.

2. Puteti interactiona cu noi parteneri de business si noi clienti – Indiferent care sunt obiectivele afacerii, LinkedIn te va ajuta sa iti largesti reteaua de cunostinte profesionale. Cu o simpla cautare, veti descoperi sute de conturi ale specialistilor/expertilor din industria ta, precum si potential clienti.

3. Creste credibilitatea – Pagina de LinkedIn este un spatiu excelent unde puteti distribui ultimele noutati din viata companiei. Noi articole pe blog, oferte speciale sau promotii. Toate acestea au rolul de a mentine si dezvolta credibilitatea in randul vizitatorilor. In plus, clientii multumiti pot adauga testimoniale care sa certifice profesionalismul companiei dumneavoastra.

4. Instrument de promovare – LinkedIn se poate dovedi un excelent tool de marketing, pentru cei care aleg sa isi promoveze serviciile sau produsele. Adaugati oferte si descrieri detaliate, precum si linkuri catre propriul website. Pentru a targeta audienta potrivita, LinkedIn permite organizarea campaniilor pe diverse criterii (domeniu de activitate, locatie, functie, etc). De asemenea, aveti posibilitatea de a adauga bannere si videoclipuri.

Acesta a fost articolul despre Pagina de companie de LinkedIn. Sper sa va fie de folos!

Leave a Reply