Pagina de Facebook a companiei

Sursa foto: FrameAngel / FreeDigitalPhotos.net

Sursa foto: FrameAngel / FreeDigitalPhotos.net

Utilizarea Facebook de catre companii este un element esential in strategia de online marketing. Vremurile in care Facebook era pentru companii doar o “idee buna” au trecut; acum, folosirea acestei retele de Social Media este o conditie obligatorie pentru firmele care vor sa isi promoveze produsele si serviciile.

Pagina de business a companiei este diferita de profilul personal. In primul rand, intr-o pagina de business nu poti adauga sau accepta prieteni, precum intr-un cont personal. Audienta este formata din persoanele care dau “like” paginii. Scopul paginii este sa prezinte publicului ce are compania de oferit: produse, servicii, oferte, promotii, reduceri.

Interactiunea dintre companie si audienta este mai impersonala decat intr-un cont personal, unde oamenii relationeaza doar cu prietenii lor, fara a promova un business anume. De altfel, conditiile de utilizare ale Facebook mentioneaza foarte clar acest aspect. Profilul trebuie folosit individual, iar pentru promovarea unei afaceri, organizatii, celebritati sau trupe puteti folosi pagina de business.

Pasii care trebuie urmati pentru a crea o pagina de business pe Facebook:

1. Daca nu aveti deja un cont personal, creati unul, iar apoi logati-va.
2. Dati click pe Settings (sus in dreapta) si selectati “Build your Facebook page”.
3. Selectati tipul de pagina pe care vreti sa o creati.
4. Dati click pe “Get started”.
5. Adaugati o poza de profil pentru pagina dumneavoastra.
6. Adaugati o descriere relevanta pentru pagina dumneavoastra.
7. Adaugati o imagine de coperta (cover image) pentru pagina creata.

Avantajele unei pagini pe Facebook

1. Poti sa analizezi si sa evaluezi feedback-ul postarilor tale. Ai posibilitatea de a monitoriza traficul si de a observa care din postarile tale au fost mai apreciate.
2. Poti sa maresti audienta paginii cu ajutorul campaniilor platite. Poti alege ce suma vrei sa investesti, poti targeta anumite categorii (de varsta, ocupatie, studii) si ai optiunea de a alege ce si cum sa promovezi. Daca vrei sa strangi like-uri sau sa cresti vizibilitatea unei anumite postari.
3. Spre deosebire de contul personal, unde limita de prieteni este 5000, pagina poate avea oricati fani/urmaritori.
4. Creste credibilitatea. Clientii, potentialii clienti sau chiar partenerii de afaceri vor privi altfel o companie care are o pagina de Facebook mereu actualizata.
5. Ai posibilitatea de a delega administrarea paginii si altor persoane. Daca la contul personal nu doresti sa oferi acces si altora, pentru pagina de business lucrurile stau cu totul altfel. Poti delega un angajat sau o persoana de incredere sa mentina bunul mers al paginii.
6. Pagina de Facebook este indexabila de catre motoarele de cautare.

Acestea au fost doar 6 avantaje pentru care merita sa-ti faci o pagina Facebook.

Acum lassa-mi un mesaj si spune-mi tu de ce ti-ai facut pagina de facebook?

Leave a Reply