Twitter este una dintre cele mai folosite retele de socializare si un instrument excelent de promovare a unui brand. Crearea unui profil de Twitter este o misiune facila, dar transformarea si eficientizarea lui necesita o strategie bine pusa la punct. Daca reusiti sa atrageti multi urmaritori pe Twitter, acestia vor ajunge foarte repede si simplu sa intre pe website-ul sau blogul pe care il detineti. In acest fel, utilizatorii vor avea acces la mai multe informatii despre afacerea dumneavoastra si se vor familiariza cu brandul pe care il promovati.
O prezenta constanta si vizibila pe Twitter inseamna mai mult de un singur tweet postat in fiecare zi. Publicul trebuie sa fie in permanenta la curent cu toate noutatile din businessul pe care il aveti, trebuie sa vada logo-ul brandului dumneavoastra de fiecare data cand verifica ce mai e nou in timeline. Asta inseamna ca, pentru a ajunge la rezultate concrete, este de preferat sa “ciripiti” pe Twitter de macar zece ori pe zi. Nu va faceti griji ca nu aveti ce posta! Oamenii sunt interesati de tot ce este nou si de actualitate. In afara materialelor proprii (articole pe blog, stiri sau evenimente ale companiei, videoclipuri de promovare, etc), puteti distribui orice noutate de interes public. Desigur, este foarte important ca materialele pe care le postati sa fie de calitate. Nu uitati ca tweeturile au un numar limitat de caractere dar si o viata foarte scurta! Dupa o ora sau doua de la ultimul tweet, urmaritorii vor cauta deja stiri “proaspete”.
Interactiunea cu urmaritorii este foarte importanta in ideea construirii unui brand apreciat si credibil. De aceea, profilul de Twitter al companiei trebuie sa fie mai mult decat un cont de companie. Despre ce este vorba? Publicul nu se multumeste doar cu informatiile primite, ci isi doreste mai mult. Publicul vrea sa comunice. Fiind o retea de socializare, Twitter este folosit de persoane sociabile, care vor sa relationeze cat mai mult cu alti oameni. Profilul de Twitter al unei companii trebuie sa pastreze un set de caracteristici umane care sunt atribuite unui brand.
Nu uitati sa raspundeti la orice comentariu pe care il primiti. Intrati in orice discutie care are legatura cu nisa din care faceti parte. In acest mod, pe langa faptul ca veti fi apreciati si vizibili, veti reusi sa va mariti audienta. Vor aparea si alti urmaritori, care vor dori sa afle ce aveti de spus si vor distribui tweeturile pe care le scrieti. Daca acesti urmaritorii posteaza materiale de calitate, puteti sa le redistribuiti la randul dumneavoastra, pentru a crea o legatura de amicitie.
Twitter ofera posibilitatea utilizarii de hashtaguri. Un hashtag este un cuvant sau expresie relevanta pentru mesajul distribuit, care este precedat de simbolul #. Hashtagurile ii ajuta pe utilizatorii de Twitter sa identifice toate tweet-urile si conversatiile care au loc pe un anumit subiect. De exemplu, daca sunteti angrenati intr-o discutie despre online marketing, la sfarsitul fiecarui tweet puteti adauga #onlinemarketing. In acest fel, utilizatorii care cauta pe Twitter #onlinemarketing vor putea sa citeasca toate mesajele care au fost scrise pe marginea acestei teme. Fiind o retea sociala in continua miscare, Twitter va afisa doar mesajele care au mai putin de 7 zile vechime. Avantajul utilizarii de hashtaguri este acela ca va ajuta sa descoperiti noi utilizatori interesati de aceleasi subiecte.
Hashtagurile pot fi folosite si intr-o campanie de vanzari. La sfarsitul sloganului sau mesajului de promovare, puteti adauga un hashtag relevant. Daca reusiti sa-i convingeti si pe urmaritorii vostri sa utilizeze hashtagul creat, cu atat mai bine. Obiectivul principal este ca mesajul sa ajunga la cat mai multe persoane.
Leave a Reply